czwartek, 10 listopada 2011

ZAPOWIEDZI.

Dzień dobry.


Skoro mi się już tak namnożyło planów to czas na małe zapowiedzi.

13.11.2011 - CF98/Hands Resist/Maypole
15.11.2011 - The Horrors (wygrany bilet)
27.11.2011 - TSA
09/10.12.2011 - Dżem
24.01.2012 - Dropkick Murphys
I jeszcze plotki o A7X w lutym.

Tak więc 5 pewniaków, więc będzie o czym pisać. Pierwsza relacja już w poniedziałek i coś czuję, że smaczków nie będzie brakowało ;)


A teraz BONUSIK.

Po 2 miesiącach odpisał mi na facebooku i zaprosił mnie do znajomych wokalista Skull Fist. Odpowiedział na moje ubolewanie, że nie udało mi się ich spotkać we wrześniu i pogadać zapewnieniem, że będą w styczniu. Mają jakiś jeden dzień wolny do zabukowania. I poparł mnie mówiącą, żeby wpadli do Polski bo tu jest najlepsza wódka.
I teraz hit:
Została mi wypowiedziana wojna na picie wódki.
Czemu nie.

Tyle ode mnie. Mam nadzieję, że nadążacie z notkami ;)
Zapraszam do komentowania, można pisać bez posiadania konta google.

Buziaki!
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz