środa, 21 marca 2012

Notka nowa - wyjaśnieniowa.

Dawno nie pisałam. Z kilku powodów. A głównym było to, że moja kariera blogerki miała zostać zakończona.
Przyczyna?
Raz że w swoim czasie koncertów było brak. A raczej brak mnie na koncertach. Dropkick Murphys ominięci, Dżem ominięty.
Następnie posucha aż do końca lutego z wyłączeniem 30 stycznia.

Pytania: czemu nie napisałam o tamtych 2 koncertach? Czemu teraz piszę?

Już odpowiadam.

Koncerty o których nie wspomniałam to:
1. Skull Fist + Steelwing
2. The Shiver + Rhyme + Juicehead + Misfits

Powód jest taki: na obu imprezach byłam długo przed rozpoczęciem i długo po ich zakończeniu. Zwiedziłam backstage, poznałam kilka osób.
I tutaj jest pewien dysonans. Powinnam napisać wszystko co widziałam i słyszałam. Tak jak robiłam to do tej pory.
Jednak mam wrażenie, że zdarzyły się rzeczy, które nie powinny wypłynąć. Nie chcieliby tego sami muzycy, nie chciałyby tego osoby trzecie, nie chciałabym tego nawet ja. Kto pewnych rzeczy nie widział i nie wie, znaczy nie powinien.
Więc mielić ozorem nie będę, a i pisać sucho o koncertach sensu nie ma, skoro wszyscy wiedzą, że wiem więcej.

W związku z tym chciałam bloga zamykać. Bo najbliższe koncerty na jakie miałam iść to Ursynalia. Tak więc bieda z nędzą i smutne perspektywy.


Jednak nastąpiło w moim życiu małe boom i od losu dostałam szansę.

Tajemnicą nie jest, że czyniłam PR i promocję wszelaką dla zespołu Rhyme przed ich koncertem. Głównie opierało się to na notkach, jednak zostałam poproszona o załatwienie wywiadu. Popisałam, popisałam i jedynym serwisem, który się zainteresował był netfan.pl. Przyjrzałam się bliżej tej stronie i dostrzegłam magiczny przycisk 'Dołącz do nas'. Kliknęłam. Napisałam. Porozmawiałam. Jestem. Chodzę na koncerty, robię zdjęcia. Mogę piać.

Tak więc w kolejnych notkach:

1. StraightMinds, Power of Trinity
2. Hunter
3. Oszibarack
4. (?) i Muchy


Wszystkie zdjęcia są/będą dostępne na www.netfan.pl oraz w mojej galeryjce, więc sensu nie ma jeszcze ich tutaj wciskać.
Żeby nadgonić do przyszłego tygodnia powinnam dawać od jutra codziennie notki. Zobaczymy jak to wyjdzie.


Zapraszam do śledzenia, czytania, komentowania, kochania, krytykowania.
Lubienia na fejsie.






Buziaki!

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz